Activitats de Sala

Cerca entre el web del CEM La Fanecada

  • SPINNING. És una activitat de resistència aeròbica amb bicicleta acompanyada de música que et permet cercar la millora de la condició física i aprimar-te de forma sana i equilibrada. Edat mínima 14 anys / Intensitat baixa - mitja
  • PUMP UP. Portem petites peses a la sala d'activitats dirigides per treballar al ritme de la música! Entrena la força, la resistència muscular i el condicionament general d'una forma divertida. Edat mínima 16 anys / Intensitat mitja - alta
  • GAC. Activitat de tonificació muscular on treballem, de forma específica, els grups musculars de glutis, abdominals i cames. Edat mínima 14 anys / Intensitat mitja
  • ABDO ESTIRA. Sessions intenses de treball muscular i flexibilitat localitzat a través de múltiples i variat tipus d'exercicis amb i sense material. Sessions amb una durada de 30'. Edat mínima 14 anys / Intensitat baixa - mitja
  • PILATES. Mètode d'entrenament que desenvolupa el cos - ment de manera equilibrada, corregeix les males postures i restitueix la vitalitat. Treballa la musculatura profunda allargant els músculs, definint-los i reforçant-los. Edat mínima 14 anys / Intensitat baixa - mitja
  • ENTRENAMENT FUNCIONAL. Conjunt d'exercicis i moviments per millorar l'habilitat que els subjectes tenim per a realitzar les activitats diaries i esportives amb major eficàcia i eficiència. Edat mínima 16 anys / Intensitat mitja
  • BOSSU. Activitat dirigida sobre una superficie inestable (el bosu o mitja lluna) i que es basa en tres pilars fonamentals: el cardiovascular, l'equilibri i el control postural. Edat mínima 16 anys / Intensitat baixa - mitja
  • ZUMBA. És un dels balls aeròbics més populars i demandats avui en dia. Consisteix en un programa d'exercicis que s'inspira en moviments i pasos dels balls llatins. Edat mínima 14 anys / Intensitat baixa - mitja
  • HIIT (High Intensity Interval Training). És una de les formes més efectives que hi ha tant per millorar la resistència com per cremar greix. Es tracta d'un treball cardiovascular que s'organitza en forma de circuit on es treballa alterna en cada exercici períodes de treball de 20-60 segons executats de forma enèrgica, amb breus períodes de recuperació. Edat mínima 16 anys / Intensitat alta
  • CORE TRAINING. Es tracta de sessions on es treballa específicament els diferents músculs que componen el CORE (transvers abdominal, multífids, glutis, isquiotibials, abductors... ). Edat mínima 16 anys / Intensitat mitja
  • EQUILIBRA'T. Sessions coreografiades amb suport musical que engloben tant l’entrenament físic com el mental. Basat en tres mètodes com són el Tai-Chi, el ioga i el pilates. Millora els nivells de força, flexibilitat, equilibri i el control emocional. Edat mínima 16 anys / Intensitat mitja
  • PILATES SUSPENSIÓ. Activitat que combina els sistemes d'entrenament en suspensió juntament amb les disciplines del Pilates. La combinació dona com a resultat una major dificultat i un major treball abdominal i del control postural. Edat mínima 16 anys / Intensitat mitja - alta


*Les classes tenen una durada habitual de 45'. En algun cas, les sessions són de 30'